Momybaby Kızlar, ağrım geçti derken. Dikişim enfekte olmuş. Şimdilik enfeksiyon da sınırda ilaçla tedavi oluyorum. Var mı bu süreci yaşayan birileri? Bitti derken acılar da tekrarlandı :(
myangelson Momybaby burada bir çok kişide okudum böyle ilaçlarla, kremlerle geçmiş. Size de geçmiş olsun umarım bir an önce geçer kuru tutmaya özen gösterin o çok önemli
ZeynepDuru17 Momybaby kuru tutmaya çalışın ve pansuman yapın temiz gazlı bez yapın ilaçlarla geçer inşallah
Adenmom_ Momybaby çok geçmiş olsun ben de okumuştum burada ilaçlar ile geçtiğini inşallah siz de bir an önce toparlarsınız
Momybaby Adenmom_ kullandım normal kontrolde de iyidi. İşte dün kötüleşti birden anlayamadım. Doktor bir çok sebebi olabilir dedi tam bir şeyde söylemedi
Adenmom_ Momybaby bana da çok garip geldi çünkü baya geçmiş üstünden o yüzden böyle sordum ben de 22 gün oldu da biraz da kilom var çok korkmuştum enfeksiyondan çok şükür şimdilik bir şey yok ağrılarım da geçti gibi umarım olmaz da
Momybaby Adenmom_ evet zaman geçtikçe enfeksiyon riski azalıyor diye biliyordum yine de çok iyi bakmak lazım
ZA06 Momybaby canım benmde eve geldikten sonra enfeksiyon oldu dikiş yeri sarı sari akıntı oluyordu baya ve o akıntı yanma yaptı düşük doz antibiyotik kullandm fayda etmedi doktor eğer gecmezse orayı sıkıp enfeksiyonu akıtıp tekrar 2 3 dikiş atılacağını söyledi çok korktum antibiyotigi degstrrik 1000 Lik doz kullandm 3 hafta boyunca içtim çok şükür geçti faydası oldu
Sema3425 Benimde çok iyidi kontrole kadar bugün dün gece 17 gündü bide baktım kızarmış bir yeri kötüleşmiş