aysegok80 bizimde ultrason bulgularımız normaldi ikili tarama testinde 200 ün altında değerler ne yazık ki riskli sayılıyor bu 1:100 ve 1:50 gibi sizinde bu yüzden riskli çıkmış ben hamilelik sürecimi bunu düşünerek stres altında geçirmemek için fetal dna yaptırmıştım 99.9 kesin sonuç veriyor ve bizim yaklaşık 70 gen hastalığına bakılmıştı aynı zamanda cinsiyetinide erkenden öğrenmiştik ilk gebeliğim olduğu için bilgim yoktu baştan bilseydim hiç ikili tarama testi yaptırmayıp kesinlikle fetal dna yaptırırdım eğer bir risk varsa sonraki haftalarda öğrenmektense önceden öğrenmenin daha avantajlı olduğunu düşünüyorum