melkebtt
Selam kızlar.. Bugun programa gore 39+6 olduk.. Daha önceden gözüktüğüm bir dr dogumun her sey normal giderse 20 ocakta olacagini söyledi.. Bugun dr a gidecem son kez kontrol amacli bu gittigim farkli bir dr 20 ocak tarihini veren değil ara ara sol yanima bicak saplanir gibi agri giriyor birde asagiya bazen igne sapliyolar gibi oluyor aksamdan beri gecmeyen ic yanginim vR normalde gecerdi ve artik surekli tuvalete sıkışık gibi hissediyorum kendimi sormak istediğim su aslinda 42 yi tehlike li olarak goruyor dr lar 41 e kadar yolu var biliyorum fakat sizce dr un drdigi gibi 20 sinde doguma alma ihtimaller olur mu beni sancisi vs cok olmadan belirli tarihinde doguma giren vR mi