Nazli_3009 Gebelik sürecinde hint kınası ile saç boyadığınız oldu mu? Veya alternatif olarak ne kullanabilirim
bhtrolcay Nazli_3009 ben değilde teyzem hamileyken 20 günde bi siyah hint kınasına boyamış doğuma kadar hemde ama ben bitkisel saç boyasından yanayım ya hem içersinde yağlar falanda var
VeraVrea Nazli_3009 gratislerde satılan doğal saç boyasıyla boyafım iki kere. Oksidanını az koyfum daha cok cila atar gibi oldu ama toparlamıstı turuncuları
Nazli_3009 bhtrolcay bitkisel saç boyası olarak önerebileceğiniz bir marka var mı acaba hint kınasından sonra normal saç boyası tutmuyor da
bhtrolcay Nazli_3009 aynen Naturel balance diye bi marka buldum bende onu alıcam siyah rengini içerğini araştırın isterseniz trendyoldan sipariş vericem 28 haftalık olduk doğumdan önce bikere boyamak istiyorum
Nazli_3009 VeraVrea yaa benim saçım açık kahve zaten uçlarına değil sadece çok az diplerine uygulmak istiyorum beyazları kapamak için
Mucizebebegim1 Saçımı boyuyorum 4 ayda bi kere 8. Ayda bi kere boyadım doğuma bir gün kala da cilaya gitmeyi düşünüyorum
Mucizebebegim1 Nazli_3009 4. Ayda hamile boyası diye bişey sürdüler amonyaksız . 8 de normal yaptrdım çünkü amonyaksız dedikleri kafamı çok kasındırdı .