Aselim34 Kızlar 11+3 gunluğum folık asıtım bugun bitti alıp kullanmama gerek varmı kacıncı hafta da bırakılıyo folik asit
Sydaglsen Aselim34 benimde erken bitmişti 8-9 gün gibi doktoruma sorduğumda vitaminlerine başlarız artık almana gerek yok demişti
myangelson Aselim34 12-13 de kesiliyor ilk hamileliğimde 12 de kesildi bunda 13. Haftamda bitmişti yenisini almadım dün doktora sordum 14 Haftaligim artık vitaminler kullanılacak dedi
Baby_B Aselim34 12.haftada yeni vitamin aldiriyorlar Ben aldim ama perinatolog 16.haftada basla dedi Suan gerek yok dedi Oyuzden 2 hafta sonra baslicam Kullanmiyorum bisey suandq