Bsrslt_ylmz 5 gün sonra sezaryenim var ilk doğumum olacak, dikiş sızısı kaç gün sürüyor ve korse kullandıysanız kaç gün sonra başladınız :))
2prens1prenses_ Bsrslt_ylmz ben korse kullanmadım ama ilk sezeryan çok çabuk iyileşir yada doktordan doktora fark var benim ilki 4 günde iyileşti hiç bir şeyim kalmamıştı hatta ilk gün ayaklandim da diyebilirim ama ikincisi patladı diye belki iyilesmedi bir turlu
Damlaozzz Bsrslt_ylmz Korse kullanmadım ben. Dikiş iyileşme kişiden kişiye göre değişir ama 5. gün tamamen kendime gelmiştim ben her işimi yapıyodum bol bol yürümeniz gerekiyor hızlı toparlanmak için
Kym3456 Bsrslt_ylmz bnm 15 gün sürdü hiç kendime gelememistm belki de bir ay hastanede yattığm için iyilesmedi bilmiyorum
Rabia_36 Bsrslt_ylmz merhaba benim de ilk doğum sezeryan oldu 13 gün oldu bebişime kavuşalı 10 gün dikişlerim durdu Salı günü aldırdım biraz ağrım var hala ilk günlerde biraz fazlaydı dikiş alınca hissetmedim çünkü o bölge hala uyuşuk sanırım hemen de geçmiyormuş uyuşukluğu
Yazmelegi_ Bsrslt_ylmz ben 3.gun iyiydim tamamen iyi olmam 1 hafta sürmüştü ve korseyi doktor belirliyor kimisi hemen taktiriyo kimisi 10 gün sonra, ve ben öyle ağrı sızı çekmedim
cakebabe Bsrslt_ylmz ilk günden ayaklandım ben 1 ay oldu 10 kilo almıştım 1 hafta da hepsi gitti korse kullanmadım