Mervengin34 ya inşallah kız olur o zaman bende babaannemi çok severdim ama çocuğuma ümmü gülsüm ismini koymam insanlar böyle garip isimlerden çok utanıyorlar kendi ismini değiştirmek için çok uğraşan var yazıktır çocuğa amca sevgisini anlarım ma eşinizin evlat sevgisi de olsun azcık kimliğe yazmasın en azından göbek adı yapın