betilbetbet Kızlarr 38+1den selam🥹 sabah kontrole gelmiştik suyuma baktı baya azalmış dedi doktor bebek de az hareket ediyor dedi yatış verdi suni sancı başlatıldı dua edin rahat kolay bir doğumum olsun inşallah 🥹🤲
Zeliha1_ betilbetbet şu gıbı doğumun olsun canım benim banada dua edermisin bizde 39 olduk normal bekliyoruz inşallah kendı agrım sancımla doğurmak nasip olur
MerveeAa Ay bende 38+1de doğurdum 20gün önce nts sonucunu beğenmedi doktorum suyunda da parçalar var vs diyerek yatışım yapıldı sağ Salim atlattık inşallah su gibi doğumunuz olsun sağlıkla 🌸
MerveeAa Melike_00 akşam 5de yatışım yapıldı alttan uyarı verildi önce kendi sancılarım başladı ama hissetmiyordum ntsde düzenliydi açılmayı beklediler ertesi güne kadar kendi sancılarımı çektim 11gibi suni verildi çok çok az öğlen saat 3buçukta da doğurdum
Nazar_salcan Su gibi doğumun olsun cnm Rabbim bebeğine saglikla kavuşmayı nasip etsin agrin geldikçe bebisine kavusucani düşün Allah yardımcın olsun 🥰
betilbetbet MerveeAa maşallah benim de çok hızlı oldu anlamadım neden bı kadar hızlı oldu ama oldu şükürler olsun bitti gitti
betilbetbet Evet doğurdum sonunda saat dört gibi doğurdum saat onda suni sancı verdiler çok hızlı oldu gibi ama oldu şükür sancıların geçeceğini bilerek yaşayınca
Melike_00 betilbetbet gözünüz aydın hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻 açılma ya da sancı var mıydı hastaneye yattığınızda?
Ceycey1881 betilbetbet ayy cok sevindim, Allah anali babali büyütsün lütfen banada dua edin sali günü suni verilecek
bussra-23 Gözün aydın canım sağlıkla büyüt bebeğini inşallah suni verdikten sonra epidural vs birşey yaptılar mıı ??
betilbetbet Melike_00 yoktu hayır sadece bebek çok az hareket ediyordu ultrasonda da suyu çok azalmış diye suni verdiler
Melike_00 betilbetbet benimde sancı ve açılma sıfır bende pazartesi suni sancı alacağım inşallah benimki de çabucak biter 🙏🏻😬
Masal24- betilbetbet Suyun azalmış demiş ya peki su gelmesi falan yaşamış mıydın ? Ya da akintin son zamanlarda çok olmuş muydu
Maviss718 betilbetbet Canım gözün aydın. Sağsalim büyütmeyi nasip etsin. Bende normal doğum düşünüyorum . Nasıl geçti anlatırmısın