Kızlar bat 21 Geçen aylarda da kimyasal gebelik yaşadığım için çok Ümitli değildim içime bir kuşku düştü test aldım yaptım ve çift çizgi çok heyecanlıyım inşallah bu da kimyasal gebelik olmaz çok korkuyorum benim gibi aynı durumu yaşayan var mı kimyasal gebelik tekrarlar mı?
Bi kaç gün geçsin test vericem ama korkuyorum