Kızlar 13. Haftamdayım asla bulantım kusmam olmadı. Yemem içmem gayet iyi düzenli dengeli besleniyorum. Ama nedense 1 2 kilo vermişim. Genelde herkes ilk aylar aldım ettim diyince korktum. Doktora en son 11 haftada gitmiştim bebek 3 4 gün öndeydi durumu iyiydi. Sizce bir sıkıntı var mıdır?