nuranaguluzada1_ Kızlar ben 1 kaç haftadır hamilelik belirtileri hiss ediyorum, dün test attım ikinci soluk çizgi çıktı. Ama bu gün sabahdan beri şiddetli regl ağrılarım var(belimdə, ve karnımda) sizce ben regl mi olucam? 🥲
umutluanneadayi nuranaguluzada1_ bende aynı ağrıları çektim ama benim ki gebelikmiş kan verip kesinleştirin
Hatice_11 nuranaguluzada1_ bende de oldu ama ben hamileymişim. Zaten regl ile hamilelik belirtileri birbirine benziyor 🌸
Aslaninannesi_ Benim regl 3 gün geçmişti ve adet olacak gibi ağrım oluyordu sonra öğrendim hamileymişim