Fenerli6767 Arkadaşlar sizdede olan varmi gece başladı suan da gene aynı devam ediyo yürümekte yatmakta zorluk çekiyorum hastaneye gıdım mı
dika Fenerli6767 benim de bu 1 haftadır var doktora geldim sağ tarafta karnımın altı baskı ve sancı var randevum birazdan gelecek bakalım ne diyicek kaç haftalıksiniz ben 21+3
dika Fenerli6767 bence doktora gidin insanın içi rahat olsun gittim gösterdim içim rahat oldu eve geldim bana dedi senin kanama alanin var o tarafa uzandin mi baskı oluyor veya ağırlık felan kaldırdın mi baskıyı vuruyor dedi dinlen demişti
Fenerli6767 dika gittim doktora ağrısına duramıyordum kum döküyormuşum serum taktılar antibiyotik filan ağrı kesici iyiki gelmişim hastaneye bebek iyimiş şükür
dika Fenerli6767 sevindim adına Allah şifa versin inşAllah dikkat et canım kum dökmek de çok kötü valla Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabb’im 🤲🏻🍀