mavisevenanne Canlar kullandığınız ya da önerilerinizle alakalı fotoğraf paylaşma imkanınız varsa eğer hepimizin derdi olan bu ayakkabı sorununa fikirlerimiz de artar ☺️💐
Merve-betul mavisevenanne bir numara büyük bot yeter de artar bile benim doğum da Şubat’ta gorunuyodu ama Ocak son hafta yaptım
mavisevenanne Merve-betul benimde uygulamaya göre şubat 10 diyor ama nasip. Bir numaradan fazla büyüdü ben ayaklar malesef
Kubraalp67 Terlikle geziyorum ekim sonu doğum göründüğü için de yine crocksla gezerim diye düşünüyorum ayağımı sürekli yüksekte tuttuğum için ödem tutmadı benim ama yine de ayakkabı ile asla rahat edemiyorum bu aralar.
mavisevenanne Kubraalp67 ben de fırsat buldukça yüksekte tutuyorum uyurken bile yastıkla yükseltiyorum buz tutuyorum soğuk su tutuyorum limonlu su kullanıyorum ama yine şişiyor. Doktor da kan sulandırıcı vs de vermedi.
Kevser2478 Skechers d’lites model bi tek oluyor şu an ayağıma sıkmadan. Yazın crocs terlik idare ettim şimdi onları giyiyorum
nergishanim mavisevenanne Nike tanjun ayakkabı ile rahat ettim en çok tam yürüyüş ayakkabısı hafif ama kışın soğuk olabilir botlarıma girmeye çalışıcam benim doğum da ocakta inşallah
Merve-betul mavisevenanne benim büyük e16 Nisan diyodu 4 Nisan’da sezeryan oldu kucuk oğlum 6 Şubat gorunuyodu 23 ocakta sezeryan bende 26 Nisan 8 aylığım ikizim var ondan kaynaklanıyo😄
Kubraalp67 mavisevenanne herkeste aynı olmuyor ben tansiyon problemi yaşıyorum o yüzden tuz hiç yok hayatımda belki de ondan ödem tutmuyor olabilirim.
1Ali Bu haftaya kadar ne güzel kendi ayakkabılarım oluyordu, uygulamaya göre doğuma 3hafta kaldı ayaklarım ödemden iki katına çıktı bu hafta🥲 bazen yanma hisside oluyor önerisi olan var mı ne rahatlatır
CheriBlossom mavisevenanne ben hala kendi ayakkabılarımı giyiyorum yazda olsa hic crocslarimi giymedim anca evden eve eve gitceksem bazen giydim simdi uygulamaya gore 25 gün var doğuma çok su içemiyorum 1.5-2 litre anca tuz tüketiminden kaynaklı ellerim ayaklarım şişmeye başladı ama inat ettim ayakkabı giymeye ilk biraz sıkar gibi oluyor ama sonra alışıyor iniyor ayaklarım doğuma kadar idare ederim heralde böyle
mavisevenanne CheriBlossom sağlıklı sıhhatli kucağınıza alın inşallah 🤲☺️ Benim hamilelik varisi var kilo da var bilekler kaybolmuş durumda şişlikten o yüzden terlikten başka bir şey giyemedim malesef ama kışın ne yapıcam bilmiyor 😞
gozde-mom mavisevenanne skechers ayakkabılar çok rahat.hamile kaldıktan sonra kullanmaya başladım.ayağınızın ayakkabıda olduğunu bile anlamıyorsunuz tavsiye edilir yani
GlyEylul Ayten_42 şuan normale döndü gibi ama en son yine terlik giydim daha 17 gün oldu doğum yapalı.Bir haftaya kadar anormal ödem vardı ayaklarımda yeni toparladım
Deniz12- Bnde hamilelik boyunca terlik giyinlerdenim spor ayakkabı olmuyo normalde ayağım küçük fakat ödemden dolayı şiş. Uygulamaya göre üc haftam var bakalım sonrası nasıl olur.
mavisevenanne Deniz12- Sağlıklı sıhhatli kucağınıza alın inşallah 🤲☺️ Benim yaza denk gelseydi terlikle kapatırdım da kışa denk gelince bi de bulunduğum semt full yokuş kaymayan Ankara ayazına uygun rahat bir kışlık arıyorum. Başka bir form da eşimin spor ayakkabılarıyla doğuma gittim diye bir yazı okumuştum hamileliğimin başlarında yok artık o kadar da olmaz demiştim ama tam olarak o kadar oluyormuş yani 😒🙄
Tulayy1 UGG giyebilirsiniz onlar rahat olabilir bide kışlık terlik gb bişey tercih edebilirsiniz rahatlık açısından çünkü spor ayakkabı da alsanz ödem den dolayı şişlikten giyemeyebilirsiniz
mavisevenanne Tulayy1 ugglarım da küçük geliyor 38 numaraydı. Kışlık terlik görmedim ama havalar soğudukça çıkarsa piyasaya bakıcam nette bile daha aradım taradım yok
Deniz12- mavisevenanne Amin insallah tüm bebislerimiz öyle olur🥰tavsiye edebileceğim bir ayakkabı yok aklımda. Fakat ayaklar balon gibi oluyor bulmakta zorlanıyor insan. O ayaklara ancak eş ayakabisi mantıklı olur😂
CheriBlossom mavisevenanne amin inşallah🙏🏼☺️ çok geçmiş olsun ugglar güzel bir tercih olur yazmışlarda zaten ama büyük numara tercih ederseniz belki rahat edersiniz uggların bileklileride var terlik gibi olan modelleride hangisi daha rahat gelirse ona göre tercih edersiniz hem sıcakda tutar🙏🏼🙏🏼