Kızlar merhabalar,
19 Haftalık hamileyim. Şuanda multivitamin, d vitamini, magnezyum, folik asit ve kan ilacının beraber olduğu hap kullanıyorum. Siz de bu kadar takviye kullanıyor musunuz. Değerlerimin hepsi normal. Mesela d vitaminin içeriğinde doktor vermeden hamileler kullanmasın yazıyor. Değerler iyiyken kullanmak normal mi? Sizler ne kullanıyorsunuz?