Baharer321 Kızlar iştahım sıfır resmen gün içinde aç bir şekilde dayanabilirm hiçbişey yemeden ilk aylar böyle durum ile karşı karşıya kalan oldumu resmen kahvaltı yapmak bile istemiyorum 51 kilodan 49 a düştüm bebeği etkilermi az yemek yemek
Mrvsmt2502 Baharer321 lk 3 ay bebk yediklerinizden beslenmez kanınızdan beslenir. Yani bebek doğrudan etkilenmez ama yemediğiniz için kan değerleriniz düşebilir gebeliğin ilerleyen aylarında daha güçsüz düşebilirsiniz biraz zorlayın kendinizi
Hnfcls Baharer321 maalesef ilk gebeligimde de oyleydim şimdi de aynı bende 5+6 inş çabuk geçer bu zor zamanlar
Baby_B Baharer321 ben 8 kilo vermistim.Meyve yiyordum sadece.Her seyi kusuyordum.Ilk aylar bi zarari olmaz.Ama doktorunuza söyleyin.
Baharer321 Mrvsmt2502 inanın bende zorluyorum yemiyorum değil aslında yiyorum 2 öğün olarak tüketiyorum ama sabah akşam öğlende süt içiyorum ara öğünde
Mrvsmt2502 Baharer321 bende bu şekildeyim 7 haftalık olduk biraz biraz canımın çektiği şeyler yapıylrum patates salatası falan yiyorum öğlen
Baharer321 Mrvsmt2502 insan korkuyor bebeğe bişey olcak diye ama anneden beslenmiyormuş galiba 3 ay yinede işte düşünüyoruz nolcak halimiz ahhahhhha inşallah ilerde açılır bol bol yeriz
Mrvsmt2502 Baharer321 bu ikinci gebeliğim ilkinde de 5 ay kusmuş kilo vermiştim sonradan kusmalar geçince iştahımda açıldı toplam 18 kilo almıştım bebeğimde 4 kiloya yakın doğdu korkmayın düzelir zamanla ❤️
Baharer321 Nurbl hayır yarın gidicem hastaneye kuzum inşallah duyarız ama yarın 5+6 oluyor 6 hafta diyelim düz inişallah duyulur ya
Nurbl Baharer321 benimde öyle gittim kese var bebek yok daha erken 2 hafta sonra görürüz Dedi.. belirtiler de yoğun yaşamıyorum acaba mı diyorum bazen inşallah duyarız 🥹🤰🏼🥰🥰🥰
Baharer321 Mrvsmt2502 ay inşallah kuzum ya rabbim sağ salim kucağıma almayı nasip etsin mide yanmaları felan berbat durumdayım zaten o sabah gelen mide yanması iştahımı kapatıyoe
Ayha Kızlar benim de 5 haftalıkken bulantım yoktu ve 0 iştahım vardı. Bu hafta deli gibi bulanıyor ve hala hiç iştahım yok . Kilo da vermiyorum.