_ozlmm nur-can621 Bizde oğlumla beraber yaptık kahvaltımızı evimizi de topladık şimdi uyku moduna geçiyor bende ya uyurum ya sessiz sessiz oturup kafa dinlerim 😂
mcansu nur-can621 sana da afiyet olsun 🌼 valla haftalardır bulantım vardı bişi yemedim yiyemedim artık şükür biraz duruldu ağzımın hala tadı yok acı gibi ama en azından yiyorum
nur-can621 mcansu taze zencefil bulantıya çok iyi geliyor 9 ay boyunca kustum rahatlatıyor mideyi doktorum önermişti
mcansu nur-can621 neler neler denedim bana mısın demedi ilk gebeliğimde de böyleydi günde 4 prillam üstüne duyduğum okuduğum ne varsa ama su bile içemez hale geldim şükür şimdi daha iyiyim
MorKelebek54 nur-can621 nerdeyse 7 bucuk da kalktim haka kahvalti yapamasim. Oglan uyursa rahat bi kahvalti yapicam insallah 😂