Buskyksl prlk123-42 2. Gebeliğim 16. Haftadayım bel ağrısı yaşıyorum onun dışında riskli bir gebelik yaşıyorum 🥹
elif475475 prlk123-42 benim ikinci bebeğim ben tam 16 da hissettim. Şimdi 19 çok daha net hissediyorum
Mervealya1992 prlk123-42 ikinci bebegm bazen kelebek içinde var gibi bazen sanmı cok buyuk pıt vuruyor gibi 😂 tam algılayamadım daha nolduqunu ilk kkzımfa 18de tam tekme atmıştı bakaljm
anonimuye Princess_momm merhaba nası bişe hissetmemiz gerekiyor bazen böyle bagırsak hareketi gibi bişe oluyo ama bebek mi ayırt edemiyorum ilk gebeliğim daha erken diyorlar ama
Princess_momm anonimuye ben 16 haftada direk tekme hiss ettim ama aynısı sendede olucak diye birşey yok belki biraz daha büyüyünce olur 🥰
Fenerli6767 Geceden beri ne sağa ne sola dönebiliyorum çok kötü sancım var sağ tarafım da korkmaya başladım 16 haftadayım ins bise olmaz yürüyemiyorum koltukda kaldım suan
Melisaatik Bende ufak ufak seğirmeler hissediyorum mide bulantısı tam gaz devam 🤢 çok şükür bugunleee ulaştıran rabbime tekme bekliyorum buyuk bir hevesle sabırsızlıkla 🥲🐣