Selamlarr🫶🏻 kizlar ilk gebeliyim 8 haftalikken kalbi durdu. Anestezi ile vakkumlu kurtaj olundum. Bize soyledikleri uzere Operasyon sirasinda kanama durmayinca dış gebelik teșisi konulmush ve acil ameliyyata almishlar (devlet hastanesinde) soyledikleri uzere ikiz gebelikmish bir bebek tüpte kalmish. Ameliyyatimdan sonra baska bir dorkorla gorushduk ve o bize dediki sizi kandirmishlar boyle bisey olamaz sirf ameliyyat parasi icin sizi kandirmishlar.(yasayan oldumu boyle durum?🙄) Ameiyyatimdan 1 yil sonra hamile oldum🥹 30cu haftadayiz. Ben normal dogum istiyordum. Simdi doktor normal dogum yapa bilirsin diyor amma kecmishte kurtaj zamani rahm delilmishse riskli oldugunu soyluyor. Ve biz delilip delilmedigini bilmiyoruz. Kurtaji yapan doktora inanmiyorum amma oyle bisey olmadini soyluyor. Sizce normal dogum yapmalimiyim yoksa sezeryenmi secsem….