Zynp-ela6 Kızlar hamile kalıp.da astım geçiren var Mi hava vs kullandınız mı ben çok kötüyüm resmen nefes alamıyorum acile gittim oksijen taktılar anlık rahatlattı oda sonr yine aynı:(
Premsems Zynp-ela6 Bence göğüs Doktor’una bir görün hamile olduğunu belirt ilaç yazsın sana inhaler hava ilaçların bazıları kullanılıyor çok şıkınca
Gizemnursu Bende de astım var geçen ay hastalandım doktoruma sordum hamilelikte astım ilacını kullanmaya onay veriyoruz sıkıntı değil kullanabilirsin hava da taktirabilirsin dedi bana, doktoruna bı daniş canım istersen
Annelikmghb Zynp-ela6 benimde alerjik astim ilaçları bırakmıştım ama kotulesince gittim sadece alerji hapini icememek gerketugini söyledi kullanmaya geri başladım diğer ilaçlarımı
Annelikmghb Zynp-ela6 göğüs hastaliklari soyledi canim rahat nefes alman bebegide etkiler dedi dogum ve dogum sonrasi senin icinde sıkıntı olacak kullanmazsan dedi
Yaren537 Zynp-ela6 cnm bi doktora git onlar gebeliğinide göz önünde bulundurularak ona göre bisey yaparlar
Liimon Zynp-ela6 ben astım hastayım sürekli kullandığım ilaç vardı. Gittim göğüs cerhhasine ilacımı değiştirdi. Normal her şey