Hayallerdualaraemanet140822 Kızlar ultrasona göre 14+1 ama bata göre 13+5 haftalık hamileyim az önce uyandığımda göğüs hassasiyetim inanılmaz azalmış hatta geçmiş gibi yani korktum bu zamana kadar hep ağrırdı başına gelen oldu mu veya normal mıdır?
Munevver_kaplan_33 Hayallerdualaraemanet140822 tek belirti olarak göğüs hassasiyeti mi vardı peki hani yavastan geçiyor da olabilir ağrınız
Rosemihra Hayallerdualaraemanet140822 Günden güne değişebilir gün içinde yine bakım . Çok rahatsız olursanız doktora gidin en iyisi aklınız rahat olur
Eylulmeselesi Hayallerdualaraemanet140822 aynı durumu bende yaşamıştım canım doktorum kanaman yoksa bir problem yoktur demişti yinede içim rahat etmesi için gittim yanına gerçektende çok şükür bir sıkıntı yoktu . Kendini rahat hissetmiyorsan yinede bir doktoruna görün
Hayallerdualaraemanet140822 Munevver_kaplan_33 hala ara sıra gelip giden mide bulantım ve göğüs hassasiyetim vardı böyle göğüs hassasiyetim kaybolmaya başlayınca çok korktum açıkcası
Munevver_kaplan_33 Hayallerdualaraemanet140822 kendini takip et bir Cnm Allah’ın izniyle içine kötü birşey katma gün içinde belli olur inşaallah 🤲
Hayallerdualaraemanet140822 Rosemihra çok teşekkür ederim kesinlikle bir an önce gün aysın da gideyim istiyorum
Hayallerdualaraemanet140822 Eylulmeselesi artık huy olmuş sürekli bakıyorum hassasiyetim var mı diye de bu sabah uyanınca inanılmaz korktum ama sanki geri geliyor gibi inşallah biz de de bişey yoktur🥰
Hayallerdualaraemanet140822 metemom_ çok teşekkür ederim içim içimi yiyor korkudan uyku tutmuyor resmen
Hayallerdualaraemanet140822 Munevver_kaplan_33 çok teşekkür ederim Allah razı olsun içimi rahatlattınız 🥰
Sevdabrs Hayallerdualaraemanet140822 surekli devam eden birsey degil kiminin daha erken kiminin daha gec bitiyor iki hamileligimdedd o haftalarda bitmisti bu tarz belirtilerim iciniz rahat olsun kanamaniz ekstrrm bir agri va gibi aikayetiniz yoksa korkulucak biraey yok faha hamileliginizin basinda kendinizi bununla stres yapmayin
Hayallerdualaraemanet140822 Sevdabrs aşkım ben iki kayıp da yaşamış olduğum için çok korkuyorum yoksa evhamlı bir insan değilimdir çok teşekkür ederim bu arada🥰❤
gulerilk Hayallerdualaraemanet140822 Endişelenmeyin geçiyor hassasiyet, vücudunuz adapte oluyor alışıyor :)
Sevdabrs Hayallerdualaraemanet140822 dogrudur cnm aklina kotu seyler getirme hic onlar belirleyici seyler degil hamilelikte hic olmayanda gordum hic bitmeyende allahin izniyle saglikla kavus insallahh
2209 Hayallerdualaraemanet140822 merhaba o nasıl oluyor benim de adete göre 8 haftalık ama geçen hafta bebek görünmedi kesede yarın yine gideceğim. Ama yumurtlama dönemi ilişki olduğundan ben 6 haftalık olduğunu düşünüyorum yarın da doktora soracağım bunu ilk kez. Bakalım ne diyecek görecek mi bebeği
Hayallerdualaraemanet140822 2209 belki geç döllenme olmuştur kuzum görür muhtemelen beta falan tuttun mu yakın zaman da?
Aslaninannesi_ Canım ultrason bebeğin baş ve popo mesafesine göre ölçüm yapıyor benim bebiş de 2 hafta önden gidiyor ama doktor 2 3 hafta önden yada geriden gelmesi sorun değil dedi yani doğumu tam zamanında yapıcaz o ilerledikçe ayarlanacak dedi Merak etme yani
Gullupullu Hayallerdualaraemanet140822 11 Haftaya kadar inanılmaz bir sızlama çektim 11+4 te şak diye kesildi ağrılarım bence normaldir tadını çıkart 😂😄😄
Hayallerdualaraemanet140822 Gullupullu ayhh vallaha varya sabahı zor ettim😂 çok şükür ki bişey yokmuş❤