birşey sormak istiyorum şimdi bende lavabodan çıktım afedersin kendimi kurulamak için aldığım peçete üstü hani bu hastanede karnimiza baktıklarında sürdükleri jel gibi aşırı şekilde bir akıntım geldi şeffafdı özellikle kokladım da koku da yoktu acaba bu gelen ne su mu 2. Gebeligim ama ilkinde su gelmesi yaşamadım hastanede kendileri patlamıştı 38+1 gebeligim ilki 38+5 de doğmuştu belime ufaktan adet sancısı da girmeye başladı yani anlayamadim Su gelmesi tam olarak nasıl oluyor sildigim peceteden elime bile bulaştı yani pecetenin her yeri o dediğim jel gibi oldu hatta vajinamin etrafına bile bulaşmıştı birkaç kere silmede anca temizledim etrafını da