Unzle46 kabızlık en büyük belam duphalac verdi hiç bi işe yaramıyo gibi🤦♀️
Normalde yarn 34.haftam ama gelişim geriliğiyle 31+2ydi dünkü muayenede ikiz hamileyim
Gece uyuyamadığm için bugün baş ağrısından ölüyorum hep yatıyorm zaten, doktor hastane yatışı vericekti kalmak istemedm. Şimdi yattıkça daha da yanıyo boğazım🤦♀️
Soda bende 2tane içiyorum susamı duymamıştm onu nasıl yapaym