Arkadaşlar meraba bende kavuştum kızıma çok şükür bugün 3 günlük olduk. Bende doğum hikayemden bahsetmek istiyorum çünkü burda hep sorup bilgi aldım ve çok korkuyordum. Öncelikle adana şehir hastanesinde belden uyusturmali doğum yaptım. pazartesi nst çekilmek için hastaneye gittim muayene oldum nst çekildim doktorum sancin var seni doğuma alıyorum dedi saat 15.00 dı ve herşey apar topar oldu. İşlemleri hallettim dogumhaneye aldılar benim en çok korktuğum şey sonda ve belden vurulan igneydi. Ama gerçekten hiç bişey olmuyor ve çok basit dogumhanede nstye bağlayıp sondam takıldı nstde sancım olduğu için bekletmeden direk ameliyata alındım doktor çok iyiydi Allah razı olsun benimle konuştu sakinleştirdi. Belden vurulan iğne inanki sinek ısırığı gibi nasıl olduğunu bile anlamadım.zaten hemen uyustum ve yatırdılar hiç acı yoktu sadece doktorun dokunduğunu hissedebiliyorsunuz ama 0 acı ameliyat sırasında doktorum hep benimle konuştu sakinleştirdi ve kızımın ağlamasıyla herşeyi unuttum dünyalar benim oldu. Bebek çıktıktan sonra yarım satte benim işlemlerim bitti ve kızımla birlikte çıktım ameliyathaneden şimdi evimizdeyiz çok şükür Ben kavuştum darısı diğer hamile arkadaşlara sormak istediklerinizi sorun cevaplayabilirim