Durunisa Merhaba guzel anneler yaa biz nerdeyse 30 haftalık olacaz hala isim begenıp kararlastıramadik erkek ismi arıyorum içime sinen olmadı yaa hadi sizden alım fikir isim 😊
Mermaiddd Durunisa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.benim oğlum olsaydı niyetim eski Türk isimlerinden koymaktı olmadı.Göktuğ,Seymen,Atilla falan
anne_adayi_37 Bende oyle 31 haftalık olduk isim bulamadık ilk oğlumun ismi Aziz çınar .ama bu oğlumda sinmiyor içime. Kerem hoşuma gidiyor yunus Emre var ama bilemiyorum yinede
Ebruhanzade Bizde kararsız kaldık ipek mi alin mi soyadımızda koç sanki İpek Koç uyumlu güzel geliyo gibi kulağa bi taraftanda Hanzade ismi cok hoşuma gidiyor herkea cok ağır diyor 31+2 olduk isim yok henüz🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Umtsen Oğlum olsaydı eymen bırakırdım ama kızım olacak ve pazar günü yatisim var ve ismi hazır değil karar veremiyorum. Melek ismini istiyorum.Sude güzel işim benim esimin oğlumun ilk harfleri . Kararsızım bu iki isim içinde yada onerecek güzel isim yokmu