22+ 0 bugun detaylı ultrasonda amniyon sıvısı düşüklüğünden dolayı bebek hareketleri kısıtlı denildi yakın takipe alındı onun dışında bi problem yok herşey çok iyi yolunda denildi ama ben korkuyorm hareketlerini bi hissediyorm bi hissetmiyorm bu durumu yaşayan var mı aranızda