ertonunannesi23 Bugün 7+2 oldu. adet olacakmisim gibi kasık ve bacaklarımın üstü ağrıyor. 2 gün önce de çok az karnım ağrıyordu şuan arttı bu durumu yaşayan var mı ? Evde ne yapabilirim yada hastaneye gitmeli miyim?
Elifff2112 ertonunannesi23 benimki geçmeyen sürekli bir agriydi 6+2 hala da ağrıyor ara ara progestan verdi kese etrafinda kanama var tuvalet harici kalkma dedi
asyakcky ertonunannesi23 ilk haftalarda oluyor sonra geçecektir ağrı ile kanama gelirse doktora başvurursun ama şu anki kasık ağrısı oldukça normal
meysa_ ertonunannesi23 geçmiş olsun canım bende iki gündür üst bacak ağrısı bir de kasığın altı bacakla birleşim yeri ağrıyor ve belirtiniz varmı hiç
Melekkk- Benim doktorum da bu haftalarda adet olacakmış gibi ağrı olması çok normal demişti kanama olmadıkça içini ferah tut sık sık dinlenmeye çalış eğer çok içine sinmiyorsa da doktoruna mesaj atıp veya arayıp sorabilirsin 😇
Elifff2112 aybukee10 hayır kanamam yok ama sol kasigimda gecmeyen agri var üç tane farkli doktora gittim bir şey yok diyor sadece jese etrafında kanama diyor
ertonunannesi23 meysa_ evet bende bunları yaşıyorum şuan bacağım ağrıyor sadece karın ve kasık ağrım geçti dinlendim ayaklarıma sıcak su koydum sanirimmiyi geldi