irem4556 Kızlar saat 12 den beri kasılmam var özellikle ayaktayken biraz da bel ağrım var ilk doğumum olcak süreci bilmiyorum sizce acile gitmeli miyim normalmidir
eea Ben de 36 ya girdim değil ağrısı gibi ağrım var bir de kasık kemiğime vuran bir sancı. Bebek de kasılıyor karnımda sanki anlayamıyorum sancı mı değil mi ne yapacağım bilmiyorum