BurcuuA Yolun yarısına geldik çok şükür ama çok zor geçiyor kansızlık olduğu için bayılıyorum bazen allahım korusun evladımı 🙁
Glenyldz BurcuuA 37+2 sonlara geldim zorlanıyom artık 16 aylık kızım var onunla ilgileniyorum derken zaman gecti gitti