Arkadaşlar şehir hastanesinde detaylı ultrason ikili üçlü test yaptıran varmıdır devlet hastaneleri yeterince detaylı bakmıyor falan deniyor da burda ben bir kaç seferdir kadın doğuma gidiyorum memnunum genel olarak detaylıyı falan özelde mi yapmak lazım acaba 🧐