Sembak Arkadaşlar 14 aylık bebeğim var ilk doğumum sezaryen, hamile olduğumu öğrendim 5 haftalık aşırı korkuyorum daha ilk sezaryen yerlerim iyileşmedi
Ebrueren Sembak benim senden daha vahim oğlum 12 aylık 6 haftalık hamileyim 😂 ve benimde sezeryan aynu şekilde bende bundan korkuyorum 2. Kez toparlanmayan yerin kesilmesi beni geriyor
Dhdjdnjd Sembak ama benim önceki sezeryandan sıkıntım yok çok şükür zor kolay büyücekler artik canları sağ olsun
Freefam Sembak 1 senede iyilesemeyebiliyor mu sezaryen yerleri diger ameliyatlar iyilesiyo sezaryende neden iyilesmemis korkuttu biraz devlette mi olmustunuz
Sembak Freefam yok özelde oldum bilmiyorum neden böyle arkadaşlarımdan duyuyorum sıkıntıları yok ama bende neden böyle oldu
huysuz__ Sembak iki sezaryen arası 13 aydı benim çok kolay geçmişti, 3 sene sonra 3. Sezaryeni oldum o zorladı biraz.