bebegimmm16 Ben mutlu beye gidiyorum ikinci gebeliğim kendisinden çok memnunum. İlk başta size soğuk gelebilir ama kesinlikle şans verin. Kısa ama öz ne dediğini bilen çok başarılı okumuş bi doktor. Gereksiz yere sizi streste sokmayan ama kötü bi durum varsa size destek olarak süreci hafif atlatmanıza yardımcı olabilecek bir doktor. Kendisi detaylı yapmıyor ama inanın çoğu detaylı bakan doktordan daha iyi bakıyor. Normal muayeneleri de güzel fazla uzun sürmüyor ama detaylıca bakıyor. Detaylı ultrason zamanı geldiğinde eğer detaylı yaptıramazsanız kendisi her şeyi inceliyor. Ben ilk gebeliğimde gitmiştim detaylıya ama bunda gitmedim çünkü doktorum gerçekten gayet iyi bakıyor kimi detaylı doktorları 5 dk bakıp yolluyor zaten. Bugün randevum vardı 20 dk inceledi herşeyine baktı detaylı niyetine 🙏🏻