Nilo5800 Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı kilosuna bakıldı 1500 gr dedi haftasına göre gayet iyi dedi dış etkenler duyunca nıe o kadar az diyip durdular kilosu düşük dıe haftasına göre normal mi sizce
sorybaby Nilo5800 dış etkenler kim ya bu haftada 5 kilo mu olmasını bekliyorlar insanlardan nefret ediyorum
[silindi] sorybaby kesinlikle katılıyorum. Hafta hafta gelişim durumuna baksınlar araştırsınlar internetten de öyle konuşsun şu cahil kesim
Ahsennurr Canım doktorun iyi dediyse sen dış etkenleri asla takma emin ol 3 kilo deseydi bile neden 4 değil diyen illaki çıkacaktı
Sbeki Bende 30+1 1400 civarı söyledi ne çok kilolu olacak nede zayıf dedi ama rahim yamuk falan dedi sezaryen olabilme ihtimali varmış değişecek mi bakalım bi daha ki ay hayırlısı