Kızlar benim de doğum hikayemi yazmak şimdiye kısmet oldu pozitif bir normal doğum oldu ikinci doğumumdu ilkinde su gelmesi sonucu suni almıştım 8 saat sonunda doğurmuştum bu doğumumda ise 7 ağustos akşamı regl sancısı gibi ağrılar girmeye başladı bana iki gün önce de nişan gelmişti pek önemsemedim ben sancıları gece boyu da sürdü ama dayanılamayacak ağrılar değildi düzensizdi sabah oldu baktım geçmiyor duşa girdim ve gece de belli aralıklarla ılık suya oturup perine masajı yaptım duştan çıktıktan sonra sancı hâla vardı anladım doğum sancısı olduğunu ahududu çayı içtim açılma olması için elmayı duymuştum elma yedim meryem Ana otuna Meryem suresi okuyup suya koyduk sancım düzensizdi ama hastaneye yine bir gitmek istedim kontrol için 3 cm açıklık vardı doktor sancı görünce yatış verdi doktoru bekleme süresinde ve kayıt yaptıktan sonra tekrar kontrol edildi 6 cm olmuş 1 de yatışım yapıldı ardından suyumu patlattırlar sudan sonra şiddetlendi sancılar ama dinlenme süresi veriyordu 3 de de oğlumu kucağıma almıştım ben elendimm darısı bu postu okuyan hamile anne adayına su gibi kolay doğum nasip etsin inşallah