Mavera316 balım bende erkenden aldım şuan çalışıyorum çalışırken ödemek mantıklı geldi bize. Her geçen gün fiyatlar artıyor çünkü. Büyük eşyaların hepsini aldık bebek arabası puset anakucağı anne yanı beşik montessori beşik şimdi doğuma kadar ödeyeceğiz Allahın izniyle 🙏