Doktorum korkulacak birşey yok stres yapma çoğunlukla geçiyor dedi ama bide size danışmak istedim kızlar.. her ne kadar doktorum beni rahatlatsa da ailede böbrek rahatsızlığı olan biri olmasa da biraz üzüldüm ve huzursuzlandım. Genelde erkek bebeklerde oluyor ama bugün kızımda olduğunu öğrendim. Geçme ihtimali nedir? Yaşayan ve doğum sonrası tedavi gören var mı?