beybim0 Yeni anne oldum biberonu bebeğim çekiyor ama süt çok Az akıyor ucu mu kapalı yoksa açmak mı lazım bilgisi olan var mı
GlyEylul beybim0 özellikle öyle arkadaşım meme reddi yaşamamak için 2 numarası biraz daha akıtıyor 1 numarası çok uğraşması gerekiyor
Mervem23 beybim0 canım ben ikinciye hamileyim yine philips aldım 1 numara ilk oğlumda da philips 1 numara kullandım doktor tavsiyesi akışkan biberon olmaması gerekiyor dedi . Ağır gelmesi normal anne meme ucu gibi zaten philipsin biberonu.eger hiç süt vermiyor ve vermeyeceksen ucunu bi iğne yardımıyla genisletebilirsiniz yada 2 numaraya geçebilirsiniz ama az da olsa sutun varsa genişletme öyle vermeye devam et
Sibelipekf beybim0 canım üçü o kadar kucukki ben bile çekemiyorum minik yavru nasıl çeksin.igneyle genişlet birqz
Helllobaby Yenidoğanlar için yavaş akışlı biberon önerilir zaten. Ucunda tek bir deliği vardır hızlı akışa alışmaması için. Yani normal çok çok az akması
tekinmerve Mervem23 Mervem23 Merhaba. Benim bebeğim 45 günlük dışarı çıktığımda emzirmek zor oldugu icin arada biberonla süt vermeyi düşünüyorum. 1 numara başlık mı kullanmalı mıyım sizce?
miavega tekinmerve hiç tavsiye etmem. Başta sütüm az geliyordu hem emzirdim hem mama takviyesi yaptım avent biberonla. Kızım meme reddi yaşadı, 2-3 gün emmedi. Biberonla beslemeyi bıraktım, kaşık biberona geçtim. Memeye de tekrar alıştı öylelikle.
miavega tekinmerve kaşık biberon tavsiye ediyorum ama tabii ki annesi olarak en iyi kararı siz verirsiniz 🌹