Merhaba güzel hamişler üçüncü trimester’dayım ve hamileliğim boyunca çok sık baş Agrilari yaşadım şu an 31. haftadayım doktorum bir ay sonra için MR çekilmemi istemiş ben yurtdışında yaşıyorum sizce iptal mi etmeliyim yoksa bu baş ağrılarımın sebebini öğrenmek için MR çektirmeli miyim bebeğe bir zararı olur mu??