29+3 olduk ve gerçekten ne ara geldik bu haftaya anlamadım..daha dün gibi beta değerimin yüksek çıktığını görmem,13 hafta gelir mi ki cinsiyeti öğrenebilir miyiz zaman geçer mi diye düşünmem..o kadar çabuk geçti ki..Doğuma az kaldı heyecan,stres,korku herşey karışık şuan bende 😅 ilki zorunlu sezaryendi ve yaşayacaklarımı az çok bildiğim için daha stresliyim sanırım😅🙈