Sezgin ben de fırsat buldukça alıyorum. 4 tane zıbın 1 tane 5li hastane çıkışı 2 tişört yelek çorap aldım. Anneannesi de 2 yelek 2 ceket 2 battaniye örüyo 1 tane de kalın battaniye aldı belekleri de hazır. Daha kıyafet falan da alıcak 😊 cinsiyetimiz erkek. Seninkisi ne? 😊