Aysell47 Hanımlar iyi geceler 32+2 haftalık olduk gebelik şekeri çıktı İnisülin kullanıyorum şu bir iki gündür sadece ellerimde yanma hissiyle birlikte kaşıntı da oluyor bu durumu yaşan varmı ?
Ahsennurr Canım ben 34. Haftadan sonra yaşadım dün doktoruma söyledim benim ayaklarıdma da aynısı oluyor bir losyon verdi bugün kullandım ve etkisini farkediyorsun gidince söyle sanada verir mutlaka veya ismini söyleyeyim kendin araştırıp al istersen