Haticemhy2727 Bugün 37 haftalık oldum iki üç gündür karnımın sol alt tarafında sert bir baskı var oturup kalkmakta zorlanıyorum ağrı veriyor neden acaba kafası mı yoksa doğum işareti mi anlamıyorum
Ea38 Haticemhy2727 bende 37 +3 bende de bahsettiğin ağrılar oluyor artık çok normal olduğunu söyledi doktorum bebek kanala girmiş olmalı canım
Helllobaby Bende 37+3 üm bir kaç haftadır bendede aynı durum var doktorum bebek kanala indiği için bu baskılar normal dedi. Bence korkacak bişey yok