ertonunannesi23 bu şekilde mi kimyasaldı? Gerçekten yanlış anlaşılmak istemiyorum Rabbim isteyem herkese versin ama şu an hiç hazır değilim 2.bebeğe çok zor olacak hem kendi açımdan hem evliliğimin seyri açısından..
Peki bu kimyasal gebelikte var olan ayrı bir belirti durum var mı çünkü ben sabahtan beri çok çok kötü bir durumdayım ya