Demidos Arkadaşlar yarın doğumum var sezeryana alınıcam sabah erkenden. 39haftayım. ama heyecandan asla uyuyamıyorum. Önerisi olan var mı? Sezeryandan önceki gece nasıl uyudunuz. Bilmeden bir anda alınsaydım gerilmezdim belki ama şuan yarın olmayacak gibi.
yeni_anne2 Biraz sakinleşin gözleriniizi kapatınn uyumaya calışın dinlenmeniz gerek sag salim kucağınıza alınn inşallah
Demidos yeni_anne2 inşaşşah teşekkür ederim. Uyuyamadım pek ama saatler kaldı zaten ameliyata hayırlısıyla gelsin inşallah 🙏🏻🌸
Nissaa @Demidos ilk sezeryanım da aniden alınmıstım daha rahatmis şimdi planlı cuma günü benim de yarın akşam nasıl uyurum bilemiyorum şimdiden başladım.. sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Demidos Nissaa sizde inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza allahım yardımcımız olsun teşekkür ederim güzel dileklerinize 🙏🏻🌸