1Anneadayiiii Kızlar hamile olduğumuzu sağlık ocağına ne zaman bildirmemiz gerekiyo ben daha keseyi bugün gördüm uygulamaya göre 4+5 erken mi bildirmek için
68pembemavi01 1Anneadayiiii Pazartesi test yaptım salı sağlık ocağına da kan vermiştim. 5 yada 6 haftalık hamileydim
1Anneadayiiii Merviis bende 2 kere kan verdim ama beni arayan soran yok valla 😂 ama özel hastanede verdim ondan olabilir belki
Merviis 1Anneadayiiii bende özelde verdim aslında belki de işleyişleri farklıdır 19. Haftaya kadar ulaşım sağlamıyorlar zaten 19. Haftada tetanoz aşısı için aradılar
Nurcanyks esraagk ayn bildirmeye zaten gerek yok diye bikuorum kan muane olduktan sonra zaten bikiyorlar
Mnelkk Hastanede kontrollere başladığında gittiğin hastane bildiriyor. Benim sağlık ocağındakiler aramıştı teyit etmek için
Fyzblky 1Anneadayiiii Benimde doktorum sisteme gebe olduğumu girdi Salı günü, bugün ebe aradı. Gebeliğin sisteme düştü müsait olduğunda gel dedi. Genelde arıyorlar istersen kendinde bildirebilirsin. 🌸
Rabiul 1Anneadayiiii ben 29. Haftadan sonra bildirmiştim kimse beni aramıyor ben geldim dedim tetonoz aşısını olmaya diye gitmiştim herkes çok şaşırmıştı 😆
Nazo77 Benide dün aradılar hastaneye gidisimin 40 gün sonrası takip ediyorlarmış normal doktora gittiğim için sallamadım ben.