cansu_dgn hiç bi sıkıntısı olmaz 1 taneyle canım sıkıntı yapma, ikiz olma durumu şu sekilde oluyor, örneğin ultrasonra 2-3 yumurtan catlamış diyor doktor ozaman ihtimal veriyor ama çatlatma iğnesi kullanırsan özellikle ozaman ikiz yüksekmiş, ben gecen ay doktor takıbıyle kullandım ozaman demişti bana, ama dediğim gibi sorun olmaz 1 taneyle günde 2 kez içiyordum ben 5 gün boyunca