Merhaba kızlar hamile olduğumu öğrendim çatlatma iğnesini vuralım 15 gün oldu yani çatlamasını hesap edersem 2 haftalık hamile olmam lazım ama değerim 700 çıktı fazla geldi acaba ben öncesinde mi hamile kaldım öncesinde kaldıysam o iğnenin ve letu ilacının acaba zararı olmuş mudur