Canım nst odaları oluyor tek kişilik veya iki kişilik özelde böyleydi uzanıyorsun sedyeyle rahat bir şekilde göbüşüne kalp atışını dinlemek için cihazı bağlıyorlar eline de buton veriyorlar beneğin hareketini hissettiğin zaman ona basıyorsun ve daha sonrasında hemşire geliyor nst kağıdını çıkartıyor.. doktoruna gösteriyorsun .. tabi nst öncesi bebek hareket etsin diye çikolata falan yiyorsun