bebegimolacak ben3 senedir ciddi gecikmeler yaşadim. Normalde 33 gunde bir olurdum hic sasmaz. 3 senedir 45-50 güne cikmaya baslamisti ve normal kan da degil resmen parca gibi geliyordu ara sira. Tahlil yaptirdim bisey cikmadi, ultrason da dahil. Soğan kürü, maydanoz suyu, aslan pencesi derken denemedigim sey kalmadi ama nafile hicbir ise yaramadi bende. Masaj da yaptim olmadi. En son arastirdim taze nane iyi geliyor diye okuudum ihtimal vermedim. Sabah aksam ya da sadece sabahlari farketmez (2 kere alsan daha iyi), aç karna bir tutam taze nane iyice çiğne yut uzerine az biraz su iç. Saaatini bile şaşmadi duzene girdim. Sonra biraktim duzenli oldum hep, bazen gecikme yasarken tekrar taze nane sabah erkenden ya da aksam yatmadan once ac karna yedim yine duzene giriyordu. Duzene girdigi iicin bebek planlamam sonuç verdi