Asli5454 Arkadaşlar bebişim inşallah gösterir hastanedeyim sıra bekliyorum çikolata ye dediler yedim ama dua edin bari göstersin meraktan ölücem 😁😁
zeynepnazli ben de pazartesi 15+4te gideceğim hayırlısı olsun. Allah sağlık sıhhat güç kuvvet versin bebişlerimize mübarek cuma hürmetine❤️🤲🤲🤲
Alyamerve 15 haftalık ısen 16ya kdr bekleseydon keşke cnku 16da kesın belı oluyorr benmkı 16da kesın bellı oldu gostermıyordu hıc meğerse kızım olcammış:))
Asli5454 Alyamerve 15+6 canım çarşambada gittim kendi saklamıştı göstermedi şimdi çıktım doktorun yanından ayağının arasında kordon var ama erkeğe benziyor dedi
Asli5454 Alyamerve inşallah bakalım şimdi kordon varmış ayağının arasında o yüzden tam göremedi erkeğe benziyor dedi 😀😀
Leylanuray Ya bende gecen hafta muanem vardı Dr u beğenmez oldum ilgisiz vs degstrdimmm bugün 4 bcukta gdicem yeni Dr a 13+2 yimm hadi hyrlisi😊😊
Gmzcngi Asli5454 zaten neresini görmek istesek bu kordon oraya dolanıyor ya bizde detaylıda yüzünü gördük ama şimdi dahada byüüdü bir türlü göremedik ya kordonu yüzünü kaplamış oluyor yada ellerinle kapatıyor🙈 doğmadan göremiycez sanırım
Gmzcngi Asli5454 zaten neresini görmek istesek bu kordon oraya dolanıyor ya bizde detaylıda yüzünü gördük ama şimdi dahada byüüdü bir türlü göremedik ya kordonu yüzünü kaplamış oluyor yada ellerinle kapatıyor🙈 doğmadan göremiycez sanırım
Asli5454 Gmzcngi valla ya geçen gittim elleriyle kapatmış cinsiyetini göstermedi şimdi gittim oda kordon varmış orda ama erkeğe benziyor dedi 😊😊