Bihterrr Şişkinliği bilmem de kabızlıktan acillik oldum gerçekten mahvoldum . Kuru eriği kaynatıp suyunu içtim sarı kuru kayısı yedim ve kabızlığı çözdüm çook şükür
Bilibon Son zamanlarda daha fena oluyo sanki sut ictim circir olmayi bekliyorum :) cunku acayip agri yapio vc cikamamak da